Praca: Asystent / Asystentka biura


Ogłoszenie numer: 10280690, z dnia 2025-09-29

Asystent / Asystentka biura

Miejsce pracy: Szczecin, ul. Teofila Firlika 19

 

Opis stanowiska

  • odpowiedzialność za obieg dokumentów w oddziale oraz ich archiwizacja,
  • kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów,
  • dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole,
  • wprowadzanie/aktualizowanie danych w systemie,
  • sporządzanie raportów i analiz na potrzeby firmy,
  • bieżąca współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz kontrahentami,
  • inne zadania zlecone przez przełożonego.

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie lub w trakcie studiów niestacjonarnych,
  • Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności,
  • zaangażowanie i wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobra obsługa komputera (w szczególności MS Excel),
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań i terminowość.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • ciekawą i samodzielną pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwości awansu w strukturach firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...