Praca: Asystent / Asystentka biura


Ogłoszenie numer: 10358669, z dnia 2025-10-23

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka biura

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji mailowej,
  • przyjmowanie gości i dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • organizacja delegacji służbowych oraz rozliczanie wydatków,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurierzy),
  • przygotowywanie przesyłek oraz dokumentów biurowych,
  • wsparcie w planowaniu spotkań, konferencji i wydarzeń firmowych,
  • zamawianie materiałów biurowych i dbanie o zapasy w biurze,
  • ewidencjonowanie faktur i współpraca z innymi działami.

Wymagania

  • doświadczenie w pracy administracyjnej lub na recepcji,
  • wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wyższe kierunkowe),
  • dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom min. B2),
  • wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy z zespołem,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie grupowe,
  • udział w szkoleniach wewnętrznych oraz kursach rozwojowych,
  • przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu,
  • program rekomendacji pracowniczych oraz spotkania integracyjne,
  • realną możliwość rozwoju w strukturach firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...