Praca: Asystent / Asystentka Biura


Asystent / Asystentka Biura
Lokalizacja: Warszawa

Twoje zadania:
  • bieżąca obsługa sekretariatu,
  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
  • koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji,
  • obsługa gości zewnętrznych,
  • rezerwacje podróży służbowych,
  • koordynacja dostępności sal konferencyjnych.
Nasze oczekiwania:
  • wykształcenie min średnie,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa,
  • stabilne miejsce pracy i perspektywy rozwoju,​
  • zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
  • dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń
APLIKUJ TERAZ

Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

Aplikuj jeżeli:​ chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży,​ zależy Ci na pracy w stale rozwijającej się firmie, ​ swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, zależy Ci na rozwoju swoich kompetencji. ​ Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie...

Specjalista ds. Magazynowych

Zadania: Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowej Wprowadzanie danych do systemu oraz kontrola ich poprawności Obsługa korespondencji Współpraca z działem Księgowości, Logistyki oraz działami Sprzedaży Kontakty z dostawcami (dot. dokumentacji) Przygotowywanie zleceń i protokołów wysyłkowych Przygotowywanie...

Asystent / Asystentka obszaru usług kontraktowych

Zadania: Zarządzanie sprawami z zakresu marketingu, a w szczególności planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych dla Działu Usług Kontraktowych Prowadzenie spraw bieżących Działu Usług Kontraktowych, w tym zakup biletów przy podróżach służbowych, rezerwacja hoteli, prowadzeni sekretariatu Wsparcie...

Pracownik Administracyjny / HR

Wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie). wykształcenie średnie. sumienność. komunikatywność. dobra organizacja pracy. umiejętność pracy w zespole. mile widziana znajomość systemu TRAFFIT. min 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziane są również osoby bez...

Asystent dyrektora ds. planowania

Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w naradach wewnętrznych, tworzenie...