Praca: Asystent / Asystentka Centermanagement (k/m)


Asystent / Asystentka Centermanagement (k/m)
Starachowice



Twoje zadania
  • Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym
  • Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp.
  • Zarządzanie umowami
  • Współpraca z działami firmy, np. z działem marketingu przy eventach, akcjach promocyjnych itp. .
  • Elastyczny grafik pracy + praca w ok. 2 soboty w miesiącu (odbiór czasu wolnego w tygodniu)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku asystentki lub w administracji
  • Umiejętność komunikacji oraz negocjacji
  • Talent organizacyjny i zaangażowanie
  • Dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i w piśmie
  • Dobra znajomość MS Office (Excel i Word)
  • Wdrożenie w centrali firmy w Niemczech
To nas wyróżnia:
  • Praca w zespole & Eventy
  • Onboarding & stały rozwój
  • Innowacyjny budynek centrali "House of inspiration"
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Dodatki pieniężne
  • Ergonomiczne miejsca pracy
  • Stała ekspansja
  • Elastyczny czas pracy
APLIKUJ TERAZ

Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

Aplikuj jeżeli: ​ chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży,​ zależy Ci na pracy w stale rozwijającej się firmie, ​ swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, zależy Ci na rozwoju swoich kompetencji. Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie...

Recepcjonistka / Recepcjonista do kliniki stomatologicznej

Zadania: Kompleksowa obsługa pacjentów kliniki, w tym rejestracja, umawianie i potwierdzanie wizyt. Profesjonalne zarządzanie grafikami lekarzy i optymalizacja ich czasu pracy. Obsługa systemu do zarządzania kliniką oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji. Przyjmowanie płatności, wystawianie rachunków oraz rozliczanie...

Asystentka / Asystent ds. operacyjnych i administracyjnych

Zakres obowiązków Wprowadzanie potwierdzeń zamówień do systemu i wystawianie faktur proforma. Organizacja dostaw wyprodukowanych urządzeń i przygotowanie dokumentów przewozowych (WZ, zlecenia transportowe). Negocjowanie warunków i cen z firmami transportowymi oraz wybór najkorzystniejszych ofert. Tworzenie i prowadzenie...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu. Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych. Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących. Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Dbanie o prawidłowy...

Specjalista ds. Fakturowania i Wysyłki

Do Twoich zadań będzie należało: Przygotowywanie i wydawanie dokumentów sprzedażowych dla kierowców. Kontrola przygotowania środków transportu do wyjazdu – temperatura. Przygotowanie, wydawanie, ewidencja i cykliczna inwentaryzacja środków potrzebnych do obsługi trasy (DA, terminal, czujniki temperatury). Prowadzenie sald...