Praca: Asystent / Asystentka CEO


Ogłoszenie numer: 10274591, z dnia 2025-09-28

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka CEO

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie i koordynacja kalendarza CEO (spotkania, podróże służbowe, wydarzenia)
  • obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej w języku angielskim, w tym redagowanie odpowiedzi i priorytetyzacja zadań
  • przygotowywanie dokumentów, prezentacji i krótkich raportów dla CEO
  • wsparcie administracyjne i biurowe, w tym organizacja plików i baz danych
  • koordynacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w imieniu CEO
  • organizacja podróży służbowych (loty, hotele, transport)
  • przygotowywanie agend spotkań, protokołów i notatek pokontrolnych
  • wspieranie CEO w realizacji bieżących priorytetów i inicjatyw strategicznych

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1)
  • doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim lub administracyjnym
  • doskonałe umiejętności organizacyjne, dbałość o szczegóły i zdolność do pracy wielozadaniowej
  • wysoki poziom dyskrecji, profesjonalizm i poufność
  • znajomość pakietu MS Office / Google Workspace
  • samodzielność i proaktywne podejście do obowiązków

Oferujemy

  • współpracę na część etatu (ok. 15 godzin tygodniowo)
  • możliwość pracy w międzynarodowym, anglojęzycznym środowisku
  • bliską współpracę z CEO i wgląd w procesy zarządzania firmą
  • przyjazną atmosferę i zróżnicowane codzienne zadania
  • elastyczne godziny pracy (ok. 3 godziny dziennie, rano), tryb zdalny lub hybrydowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...