Praca: Asystent / Asystentka do działu Finansowego


Ogłoszenie numer: 9871003, z dnia 2025-05-21

Firma MPM agd S.A. prowadzi rekrutację na stanowisko

Asystent / Asystentka do działu Finansowego

Miejsce pracy: Milanówek

 

Opis stanowiska

  • Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych
  • Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów
  • Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków
  • Elektroniczny obieg dokumentów
  • Obsługa dokumentacji leasingowej i faktoringu
  • Współpraca z Kontrolerem Finansowym w tym zakresie, pomoc w sporządzaniu cyklicznych raportów, zestawień finansowych oraz analiz

Wymagania

  • Doświadczenie i znajomość zagadnień związanych z księgowością i finansami
  • Znajomość zagadnień z obsługi handlu zagranicznego w tym otwierania akredytyw
  • Komunikatywność i zaangażowanie
  • Dobra znajomość obsługi programów: Excel, Word
  • Dyspozycyjność, dobra organizacja, pracowitość, odpowiedzialność
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
  • Znajomość systemu, CDN XL będzie zaletą
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
  • Ambitną i kreatywną pracę w dobrej atmosferze
  • Dopłatę do prywatnej opieki medycznej, kart multisport
  • Możliwość wypoczynku w Hotelu należącym do grupy PMP AGD S.A.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Recepcji / Specjalista ds. obsługi klienta

Na tym stanowisku będziesz: witać klientów i dbać, by czuli się zaopiekowani od wejścia odbierać telefony i łączyć rozmowy z odpowiednimi działami organizować wizyty serwisowe i wspierać klientów na każdym etapie przedstawiać dodatkowe usługi (np. wypożyczenie auta czy ubezpieczenia) przygotowywać proste zestawienia i...

Specjalista ds. Administracyjnych

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Obsługę administracyjną biura: zaopatrzenie w art. biurowe i spożywcze, dbanie o porządek i wizerunek biura Organizację przestrzeni biurowej Koordynację obiegu dokumentów Archiwizację dokumentów Współpracę i wsparcie wszystkich działów w organizacji Kontakt z...

Asystent Zastępcy Dyrektora

ZADANIA: Bezpośrednie wspieranie zarządu i kierownictwa Realizacja poleceń przełożonych, wsparcie w codziennych zadaniach Utrzymywanie komunikacji i przepływu informacji w organizacji Koordynowanie dokumentacji, przygotowywanie raportów Zarządzanie korespondencją, organizowanie delegacji i spotkań WYMAGANIA: Wykształcenie...

Asystent / Asystentka do działu Finansowego

Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków Elektroniczny obieg dokumentów Obsługa dokumentacji leasingowej i faktoringu Współpraca z...

Menedżer obiektu

Zarządzanie usługami utrzymania czystości i technicznymi w biurze Kontrola finansów i podejmowanie decyzji strategicznych Optymalizacja kosztów i poprawa jakości usług Nadzór nad dokumentacją i wewnętrznymi procedurami Kontrola nad zespołem pracowniczym, zarówno dziennym, jak i popołudniowym Rozwój biznesu przez wycenę i...