Praca: Asystent / Asystentka ds. Administracji Biurowej


Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z ugruntowaną pozycją rynkową działająca w branży wykończeniowej w zakresie obiektowych wykładzin podłogowych poszukuje osoby na stanowisko:

Asystent / Asystentka ds. Administracji Biurowej
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
  • Odpowiedzialność za wizerunek firmy.
  • Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem sekretariatu i biura.
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, mailami oraz telefonami.
  • Przygotowywanie dokumentów.
  • Zapewnienie sprawnej komunikacji i obiegu dokumentów w firmie.
  • Realizacja zadań administracyjnych.
  • Zakup materiałów biurowych.
  • Obsługa oprogramowania handlowego Symfonia.
  • Organizacja pracy biura.
Wymagania:
  • Preferowane doświadczenie w obsłudze Symfonii lub innego oprogramowania księgowego.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wymagane wykształcenie średnie.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Dobre umiejętności organizacyjne, komunikacyjne, systematyczność, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność.
  • Biegłość w obsłudze MS Office.
  • Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.
  • Umowa o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i doświadczenia.
  • Regularne godziny pracy.
  • Narzędzia pracy takie jak telefon i laptop.
  • Dodatkowe benefity, w tym opieka medyczna.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...