Praca: Asystent / Asystentka ds administracji


Asystent / Asystentka ds administracji
Miejsce pracy: Krasnystaw
Nr ref.: PADm/KRAS/VIII/2025
Opis stanowiska
  • Kompleksowe prowadzenie biura Inżyniera Kontraktu,
  • Obsługa dokumentacji kontraktowej,
  • Przygotowywanie dokumentów, raportów i zestawień,
  • Sporządzanie pism do organów administracji publicznej,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów,
  • Archiwizacja dokumentacji, skanowanie,
  • Obsługa interesantów, informowanie i kierowanie do właściwych osób,
  • Koordynacja spraw administracyjnych biura budowy,
  • Organizacja spotkań, rad budowy,
  • Utrzymanie biura i zaplecza technicznego,
  • Aktualizacja treści na stronie internetowej.
Wymagania
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Mile widziane doświadczenie w środowisku budowlanym,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Biegła znajomość MS Office i narzędzi internetowych (Zoom, Dropbox, Teams),
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy,
  • Sumienność, pozytywne nastawienie do nauki,
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz.
Oferujemy
  • Pracę w przyjaznym zespole profesjonalistów,
  • Stałą pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Pracę przy innowacyjnych projektach,
  • Pełny etat na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...