Praca: Asystent / Asystentka ds. Administracji


Asystent / Asystentka ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Nr ref.: AZ/ODR/VIII/2025
Zakres obowiązków:
  • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Wsparcie w tworzeniu i archiwizacji dokumentacji kontraktowej
  • Administracja zespołem inżyniera kontraktu, w tym raporty, zestawienia, harmonogramy
  • Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów
  • Współpraca z wykonawcami, inwestorem, administracją publiczną
  • Zarządzanie flotą samochodową, w tym ewidencja, przeglądy, dokumentacja
  • Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami (komunikacyjne, majątkowe, OC)
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe zawodowe: administracja, zarządzanie, logistyka, budownictwo
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy administracyjnej
  • Preferowane doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodową lub w ubezpieczeniach
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność
  • Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną i urzędową
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy zespołowej
  • Dobra znajomość MS Office i aplikacji internetowych (Zoom, Dropbox, Teams)
Oferujemy:
  • Rozwój zawodowy w środowisku projektowym
  • Przyjazna atmosfera, wsparcie zespołu
  • Udział w kluczowych inwestycjach
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Pełny etat, umowa o pracę
  • Preferowana gotowość do natychmiastowego rozpoczęcia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

Opis stanowiska: obsługa transakcji handlowych wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych Wymagania: zaangażowanie i chęć do pracy umiejętność w posługiwaniu się pakietem MS Office dobra umiejętność organizowania pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonisty/Recepcjonistki, która będzie pierwszym kontaktem dla gości i pracowników, odpowiedzialna za zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych oraz wsparcie administracyjne biura​. Zakres obowiązków: Organizacja pracy recepcji i bieżąca obsługa gości oraz pracowników Obsługa rozmów...

Administration Services Specialist with German (w/m/d)

The Administrative Services Specialist provides back-end administrative support , focusing on structured processes, data management, planning and coordination support. This role helps main business process execution with maintaining accurate records, process documentation, and assisting with system-related tasks while ensuring smooth...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

Główne zadania realizowane na stanowisku: przyjmowanie i ewidencja podań, przedłużanie ważności legitymacji studenckich, przygotowywanie zaświadczeń dla studentów, korespondencja e-mailowa ze studentami, obsługa telefoniczna studentów, obsługa bezpośrednia studentów, rozwiązywanie bieżących spraw studenckich,...

Specjalista ds. Administracyjnych

kompleksowa obsługa administracyjna i organizacyjna Biura Dziekana prowadzenie kalendarza i przygotowanie dokumentów, pism oraz raportów obsługa studentów i kadry akademickiej w sprawach organizacyjnych organizacja posiedzeń, komisji, spotkań i wydarzeń wydziałowych współpraca z jednostkami uczelni, komisjami oraz partnerami...