Praca: Asystent / Asystentka ds. administracji


Firma FPM IN-BEAR to renomowany dystrybutor łożysk ślizgowych, który w swojej ofercie zgromadził materiały łożyskowe o wszechstronnym zastosowaniu w bardzo wielu gałęziach przemysłu. W ciągłej sprzedaży mamy kilkadziesiąt typów łożysk ślizgowych – od tulei bimetalicznych, poprzez tuleje ze spieków żelaza czy tuleje brązowe, po łożyska z wielu odmian tworzyw sztucznych. Jesteśmy również autoryzowanym dystrybutorem światowego lidera w produkcji łożysk ślizgowych – firmy GGB, która znana jest z innowacyjności.
Asystent / Asystentka ds. administracji
Miejsce pracy: Gdynia
Twoje zadania:
  • Obsługa korespondencji, ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów.
  • Koordynacja pracy biura oraz przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentów.
  • Kontrola dokumentacji handlowej, realizacja zamówień i nadzór nad dostawami.
  • Wsparcie zespołu handlowego i obsługa klienta.
  • Dbanie o porządek w biurze i nadzór nad terminami.
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i pracy w zespole.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych.
  • Samodzielność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (poziom komunikatywny).
  • Znajomość systemu ERP Comarch Optima Handel będzie atutem.
  • Mile widziana znajomość zagadnień mechaniki.
Co oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym.
  • Pracę od poniedziałku do piątku.
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów.
  • Brak dress code’u.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Koordynator recepcji

obsługa centrali telefonicznej i korespondencji, przyjmowanie gości oraz dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, zamawianie artykułów biurowych i kontakt z firmami serwisowymi, koordynowanie przesyłek kurierskich, organizacja podróży służbowych (bilety, noclegi), reagowanie na bieżące potrzeby biura i zgłaszanie usterek....

Asystent / Asystentka ds. Kadr i Płac

Opis stanowiska: W tej roli będziesz odpowiedzialny za opiekę nad dokumentacją personalną pracowników Medicover i spółek Medicover oraz obsługę wewnętrznej infolinii. Poszukujemy osoby, która chce rozwijać się w obszarze kadr i płac oraz pracować w dynamicznym środowisku pracy. Najlepiej sprawdzą się tutaj osoby,...

Menedżer / Menedżerka ds. Analityki i Raportowania

Realizacja planu działania (roadmap) i dostarczanie kluczowych produktów danych kadrowych. Definiowanie pożądanych wyników i optymalizacja środowiska raportowania. Przekształcanie danych pracowniczych w insighty dla kierownictwa. Wsparcie inicjatyw związanych z równością płac (w tym analiza przed Dyrektywą UE) oraz...

Asystent / Asystentka ds. Projektu Unijnego

Opis stanowiska: Ocena formalna i merytoryczna dokumentów aplikacyjnych składanych przez uczestników projektu Przygotowywanie ostatecznych list osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz list rezerwowych Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów z uczestnikami Weryfikacja dokumentacji projektowej zgodnie z...

Pracownik magazynowo-biurowy

Główne obowiązki: dbanie o odpowiedni stan zapasów magazynowych przyjmowanie dostaw i przygotowywanie wysyłek towaru wystawianie dokumentów magazynowych telefoniczna obsługa serwisantów Oczekiwania: doświadczenie na oferowanym stanowisku znajomość obsługi komputera, dodatkowym atutem będzie znajomość programu SUBIEKT GT...