Praca: Asystent / Asystentka ds. Administracji


Firma Paneltech Sp. z o.o. istnieje na rynku od 35 lat. Zdobyte doświadczenie pozwoliło naszej firmie wyspecjalizować się w produkcji wysokiej jakości płyt warstwowych, styropianu oraz drzwi przemysłowych. Na chwile obecną eksportujemy nasze produkty do prawie 30 krajów z całego świata. Paneltech to gwarancja wysokiej jakości i trwałości wyrobów, terminowości oraz wysokiego poziomu obsługi Klienta.
 
W związku ze stale rozszerzającą się działalnością firmy i jej rozwojem, aktualnie poszukiwani są kandydaci na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Administracji
Miejsce pracy: Chorzów
Obowiązki:
  • Zarządzanie dokumentami (wewnętrznymi i zewnętrznymi);
  • Obsługa rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej;
  • Przygotowywanie sal konferencyjnych;
  • Wsparcie działu księgowości.
Nasze oczekiwania:
  • Minimum średnie wykształcenie;
  • Motywacja, umiejętność organizacji pracy, samodzielność;
  • Biegłość w obsłudze MS Office;
  • Znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy:
  • Umowę o pracę;
  • Pracę w zespole pełnym energii;
  • Szkolenia i rozwój;
  • Multisport, miejsca parkingowe, dołączenie do PKZP, paczki świąteczne.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów reklamacyjnych. Nasze oczekiwania:...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych obsługa kasy fiskalnej uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku pomoc innym członkom zespołu Nasze wymagania: podstawowa znajomość zasad księgowości oraz procesów finansowych podstawowa znajomość języka...

Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów na podstawie zebranych informacji...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office, Umiejętności w zakresie efektywnej...

Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie postępowań i realizacja umów....