Praca: Asystent / Asystentka ds. administracji


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Asystent / Asystentka ds. administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji dla urzędów
  • Tworzenie raportów oraz analiz
  • Naliczanie diet i rozliczanie wynagrodzeń
  • Obsługa flotowa – umowy, licencje, rejestracje, ubezpieczenia
  • Kontrola terminów umów, szkoleń i badań
Oczekujemy:
  • Wykształcenia wyższego
  • Minimum 2-letniego doświadczenia w administracji
  • Znajomości MS Office
  • Samodzielności i dobrej organizacji pracy
  • Znajomości języka włoskiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy w biurze podróży

Obsługa klienta w zakresie przedstawiania ofert wakacji i ich sprzedaż. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, inne, kierunek: Turystyka/hotelarstwo Wymagania inne: Wymagane doświadczenie, umiejętność komunikacji oraz nawiązywania rozmowy. Znajomość obsługi komputera, języka angielskiego w stopniu...

Sekretarz sądowy

Wszystkie czynności związane z prowadzeniem akt spraw oraz urządzeń ewidencyjnych do ich rejestrowania, wykonywanie zarządzeń wydanych w sprawach sądowych, sporządzanie wokand, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, obsługa programów wydziałowych, wysyłka korespondencji....

Pracownik biurowy

segregowanie korespondencji wpływającej do wydziału,przygotowywanie korespondencji wychodzącej z danego wydziału oraz doręczenie do poszczególnych sekretariatów sądowych,pobieranie akt z archiwum zakladowego oraz ich zwrot po wykorzystaniu,obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka,praca na systemach...

Technik prac biurowych

Opis i zakres obowiązków stażysty:- obsługa sekretariatu,- obsługa interesantów poprzez kierowanie do odpowiedniego pracownika jednostki,- obsługa centrali telefonicznej,- Obsługa urzadzeń biurowych w tym: faxu, skanera, drukarki, kserokopiarki, - sporzadzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów...

Technik administracji

3.Obsługa inspektoratu,4.Obsługa archiwum,5.Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących,6.Obsługa urządzeń biurowych,7.Obsługa interesantów,8.Przygotowanie projektów pism, 9.Przygotowanie danych do sprawozdawczości,10.Prowadzenie rejestrów, spisów spraw i metryk, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...