Praca: Asystent / Asystentka ds. Administracji


Ogłoszenie numer: 9995143, z dnia 2025-07-02

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Miejsce pracy: Pruszków

 

Opis stanowiska

  • Organizacja i obsługa administracyjna biura oddziału,
  • Zarządzanie dokumentacją i informacjami,
  • Współpraca z zespołami i sekretariatami,
  • Rejestrowanie i księgowanie działań administracyjnych,
  • Organizacja grupowych i oddziałowych spotkań,
  • Zaopatrzenie biura i wsparcie zespołu,
  • On-boarding nowych pracowników.

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie,
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
  • Adaptacyjność do dynamicznego środowiska pracy,
  • Elastyczność i odpowiedzialność za zadania,
  • Umiejętności planowania, organizacji i reagowania na nieoczekiwane sytuacje,
  • Przygotowywanie raportów i prezentowanie danych,
  • Dokładność, systematyczność, terminowość,
  • Inicjatywa i zaangażowanie,
  • Szybka zdolność uczenia się i rozwijania wiedzy,
  • Biegła znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy

  • Stabilność zawodową w międzynarodowej firmie,
  • Szeroki zakres szkoleń i kursów, w tym językowych,
  • Pakiet usług medycznych i ubezpieczeniowych,
  • Program zarządzania zdrowiem i karta Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i rozmieszczania towarów. Wsparcie działań operacyjnych magazynu i dbanie...

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów. Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw. Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych...

Pracownik biurowy

Obsługa biura Obsługa sprzedaży e-commerce

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym...