Praca: Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)


Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje zadania
  • Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
  • Współpraca z kolegami z różnych działów
  • Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
  • Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
  • Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
  • Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
  • Różnorodne zadania
  • Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
  • Dobra znajomość j. niemieckiego
  • Mile widziane zainteresowanie techniczne
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy.
  • Onboarding & stały rozwój.
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje.
  • Premie uznaniowe.
  • Zdrowie w miejscu pracy.
  • Ekspansja.
  • Program poleceń pracowniczych.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Wsparcia Zespołu Protetycznego

Do Twoich zadań należeć będzie: rejestrowanie i rozliczanie prac protetycznych, składanie zamówień materiałów dla laboratorium, wysyłka, dostarczanie i odbiór prac na terenie Warszawy. Wystarczy, że posiadasz: prawo jazdy kat. B oraz swobodę i doświadczenie w poruszaniu się autem po Warszawie, umiejętności obsługi...

Pracownik biurowy

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja, dystrybucja, wysyłka Kontakt z podmiotami...

Edukator zawodowy - Technik Administracji

Prowadzenie kursów zawodowych. Min. 2 lata doświadczenia. Wykształcenie średnie. Komunikatywność, zaangażowanie.

Praktykant / Praktykantka ds. certyfikacji z możliwością zatrudnienia

Podczas praktyk będziesz zdobywać doświadczenie i wspierać działania w obszarach związanych z: Prowadzeniem dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Weryfikowaniem zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Utrzymywaniem kontaktów z dostawcami surowca z eksportu. Nasze oczekiwania: Znajomość...

Specjalista w Dziale Dydaktyki i Rozwoju Produktów

Zakres obowiązków: Wsparcie Dyrektora Działu oraz reszty zespołu w działaniach projektowych. Koordynacja pracy zespołu w tym organizacja cyklicznych spotkań. Opracowywanie raportów, materiałów i projektów uchwał na rzecz działu. Przygotowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji administracyjnej. Weryfikacja realizacji...