Praca: Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)


Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje zadania
  • Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
  • Współpraca z kolegami z różnych działów
  • Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
  • Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
  • Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
  • Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
  • Różnorodne zadania
  • Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
  • Dobra znajomość j. niemieckiego
  • Mile widziane zainteresowanie techniczne
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy
  • Onboarding & stały rozwój
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Premie uznaniowe
  • Zdrowie w miejscu pracy
  • Ekspansja
  • Program poleceń pracowniczych
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

prace administracyjno - biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: s

Pracownik biurowy

wykonywanie bieżących spraw administracyjno-biurowych, obsługa gości, zaopatrzenie biura, prowadzenie korespondencji biurowej, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa pakietu MS Office Uprawnienia: obsługa komputera i urządzeń biurowych Wymagania inne: Grupę docelową w ramach...

Pracownik biurowy

obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumentów, przyjmowanie i rejestrowanie wniosków wpływających do GOPS Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice Wymagania inne:

Pracownik biurowy

prace biurowe - wprowadzanie dokumentów do bazy danych, obsługa korespondeencji, archiwizacja dokumentów, porządkowanie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Pracownik biurowy

prace biurowe - wprowadzanie dokumentów do bazy danych, obsługa korespondeencji, archiwizacja dokumentów, porządkowanie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: