Praca: Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)


Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje zadania
  • Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
  • Współpraca z kolegami z różnych działów
  • Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
  • Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
  • Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
  • Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
  • Różnorodne zadania
  • Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
  • Dobra znajomość j. niemieckiego
  • Mile widziane zainteresowanie techniczne
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy
  • Onboarding & stały rozwój
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Premie uznaniowe
  • Zdrowie w miejscu pracy
  • Ekspansja
  • Program poleceń pracowniczych
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. administracji dla ATOS (z j. niemieckim)

O zespole ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów do naszych...

Office Coordinator

Twój zakres obowiązków: Utrzymanie i monitorowanie powierzchni biurowej Planowanie i organizowanie działań serwisowych oraz późniejsza weryfikacja pod kątem ich prawidłowego wykonania Bezpośrednie zarządzanie i kontrola usług zarządzanych przez wynajmującego (media, ochrona, dostęp, ochrona przeciwpożarowa, konserwacja,...

Pracownik działu administracyjnego z j. niemieckim

Zakres obowiązków: Wprowadzanie i weryfikacja danych. Przygotowanie i skanowanie dokumentów. Wymagania: Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B1. Preferowany status studenta. Dokładność, zaangażowanie oraz umiejętności obsługi komputera. Dyspozycyjność w wymaganych godzinach pracy.

Pracownik działu administracyjnego z j. niemieckim

Zakres obowiązków: Wprowadzanie i weryfikacja danych. Przygotowanie i skanowanie dokumentów. Wymagania: Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B1. Preferowany status studenta. Dokładność, zaangażowanie oraz umiejętności obsługi komputera. Dyspozycyjność w wymaganych godzinach pracy.

Pracownik działu administracyjnego z j. niemieckim

Zakres obowiązków: Wprowadzanie i weryfikacja danych. Przygotowanie i skanowanie dokumentów. Wymagania: Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B1. Preferowany status studenta. Dokładność, zaangażowanie oraz umiejętności obsługi komputera. Dyspozycyjność w wymaganych godzinach pracy.