Praca: Asystent / Asystentka ds. biurowych


Ogłoszenie numer: 9939811, z dnia 2025-06-20

Biuro projektowe Mosty Katowice, lider na rynku budownictwa infrastrukturalnego, poszukuje kandydata na stanowisko:

Asystent / Asystentka ds. biurowych

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa korespondencji: Odbieranie, sortowanie, rozsyłanie korespondencji, zarówno pocztą tradycyjną, jak i elektroniczną.
  • Organizacja spotkań: Umawianie spotkań, przygotowywanie agendy, notatek, prezentacji, organizacja przestrzeni spotkań.
  • Obsługa telefonów: Odbieranie, przekierowywanie, udzielanie informacji.
  • Przygotowywanie dokumentów: Pisanie pism, sprawozdań, raportów, notatek`.
  • Zaopatrzenie biura: Monitorowanie stanu zapasów biurowych, zamawianie materiałów, utrzymanie czystości i porządku w biurze.
  • Obsługa gości: Przyjmowanie, obsługa i zapewnienie komfortu gości odwiedzających biuro.
  • Obsługa sprzętu biurowego: Drukarki, skanery, faksy, inne urządzenia.
  • Obsługa dokumentacji: Archiwizacja, porządkowanie, przechowywanie dokumentów.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Znajomość programów MS Office (Word, Excel), 
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy

  • Pracę na pełny etat,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7-15,
  • Dofinansowanie do karty Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Weryfikacja poprawności dokumentów, takich jak umowy, aneksy, cesje. Aktywacja pakietów i usług zgodnie z ustaleniami z klientem. Wsparcie klientów w obsłudze systemów samoobsługowych. Utrzymywanie bieżącej i zgodnej z przepisami bazy danych. Utrzymywanie kontaktu z klientami w sprawach administracyjnych. Współpraca z...