Praca: Asystent / Asystentka ds. Księgowości i Rozliczeń


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Asystent / Asystentka ds. Księgowości i Rozliczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Rejestrowanie i weryfikacja faktur kosztowych
  • Przygotowywanie faktur sprzedaży i kontrola ich zgodności
  • Monitorowanie należności oraz kontakt z klientami w kwestiach płatności
  • Wsparcie przy rozliczaniu podróży służbowych i kilometrówek
  • Tworzenie zestawień i raportów finansowych
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość Excela
  • Samodzielność, dokładność i umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami księgowymi
  • Podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie i możliwość nauki
  • Szkolenia oraz realne wsparcie zespołu
  • Prywatna opieka medyczna i karta lunchowa
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do kompetencji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...