Praca: Asystent / Asystentka ds. Księgowości


Jesteśmy grupą spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Należymy do międzynarodowej sieci Crowe Global, działającej w 145 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 500 osób w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji. Od ponad 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, audycie, doradztwie podatkowym oraz konsultingu biznesowym.

Asystent / Asystentka ds. Księgowości
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Ewidencja operacji gospodarczych
  • Weryfikacja poprawności wprowadzonych danych w systemie
  • Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych
  • Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego 
  • Dobra znajomość pakietu MS Office 
  • Umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji, pracy w zespole i analizy danych
  • Motywacja do nauki i chęć rozwoju w obszarze księgowości  
  • Umiejętność wyciągania wniosków i analizy danych
  • Sumienność i zaangażowanie

Oferujemy:

  • Pracę w zgranym i wspierającym się zespole
  • Realizację wielu ciekawych i różnorodnych projektów
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Stosujemy elastyczne godziny pracy – możesz zacząć między godziną 7 i 9
  • Zapewniamy opiekę medyczną w sieci Enel-Med
  • Na preferencyjnych warunkach oferujemy kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe
  • Świętujemy okrągłe rocznice pracy - ponad 20% osób pracuje z nami ponad 10 lat
Nasze biura:
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...