Praca: Asystent / Asystentka ds. Księgowości


Spółka RETS oferuje szeroki wachlarz usług specjalistycznych z zakresu technicznej obsługi obiektów. Została stworzona po to, by utrzymywać pełną sprawność zaawansowanych technologicznie budynków biurowych, handlowych, logistycznych, mieszkaniowych. Odbiorcami tych usług są korporacje międzynarodowe, właściciele nieruchomości oraz fundusze inwestycyjne. RETS to gwarancja jakości.
Asystent / Asystentka ds. Księgowości
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
  • Wprowadzanie danych księgowych do systemu;
  • Wystawianie faktur sprzedaży;
  • Sprawdzanie danych na fakturach;
  • Przygotowywanie raportów i zestawień;
  • Wsparcie bieżących działań działu;
  • Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami;
  • Archiwizacja dokumentacji księgowej.
Wymagania:
  • Konieczne jest bycie studentem/ka studiów zaocznych;
  • Dobre umiejętności obsługi MS Office, w szczególności Word i Excel;
  • Dokładność, punktualność i rzetelność;
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra komunikacja.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na umowę zlecenie;
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...