Praca: Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjentów z językiem angielskim (infolinia)


Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjentów z językiem angielskim (infolinia)
Miejsce pracy: Kielce, ul. Tarnowska 4
Aplikuj, jeśli poniższe zdania Cię opisują:
  • cechuje Cię wysoka kultura osobista
  • posługujesz się językiem angielskim w mowie na poziomie minimum B1+/B2 (must - umiejętność będzie weryfikowana na rozmowie rekrutacyjnej)
  • jesteś komunikatywny/a i nastawiony/a na pomoc drugiej osobie
  • ważna jest dla Ciebie dobra atmosfera w pracy i wzajemny szacunek
  • jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym (od poniedziałku do piątku zmiany między 7 a 21, weekendy i wybrane święta zmiany między 8 a 18)
  • jesteś dostępny/a od 30-40h w tygodniu
  • jesteś pozytywnie nastawiony/a do ludzi
  • sprawnie obsługujesz komputer i szybko uczysz się nowych programów
  • chcesz zdobyć doświadczenie w renomowanej firmie medycznej
  • zależy Ci na pracy z misją, gdzie pomoc pacjentowi będzie dla Ciebie najważniejszym celem
  • angażujesz się w 100% w to co robisz i nie boisz się podejmowania nowych wyzwań
  • masz już doświadczenie w profesjonalnej obsłudze klienta (duży atut)
Jakie byłoby Twoje główne zadanie?
  • pomoc pacjentom na infolinii przychodzącej (rejestrowanie na wizyty, wyszukiwanie placówek, udzielanie informacji, promocja badań i szczepień profilaktycznych)

Proponujemy Ci:
  • stabilną współpracę w oparciu o umowę zlecenie bez górnego limitu godzin
  • premię uzależnioną od jakości i efektywności pracy
  • profesjonalne szkolenia w komfortowych salach konferencyjnych oraz stałe wsparcie zespołu i lidera
  • świetną atmosferę i realne możliwości rozwoju i awansu (ścieżka kariery i rekrutacje wewnętrzne na inne stanowiska)
  • zdobycie doświadczenia zawodowego w znanej firmie medycznej o ugruntowanej pozycji na rynku
  • dogodną lokalizację miejsca pracy (pracujemy w biurze przy Tarnowskiej 4)
  • po wdrożeniu, możliwość pracy zdalnej jeden dzień w tygodniu
  • możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej i karty Medicover Sport na preferencyjnych warunkach
  • konkursy, spotkania integracyjne, dni tematyczne, akcje profilaktyczne

Jeśli chcesz u nas pracować, odpowiedz na pytania w formularzu kontaktowym i dołącz swoje CV.

APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...