Praca: Asystent / Asystentka ds. ofert i e-commerce


Nasza firma specjalizuje się w tworzeniu unikalnych kolekcji produktów oraz designów pod marką FH oraz markami naszych klientów. Koncentrujemy się na innowacjach w zakresie artykułów gospodarstwa domowego. 
Asystent / Asystentka ds. ofert i e-commerce
Miejsce pracy: Warszawa, Włochy
Zakres obowiązków:
  • Przygotowywanie ofert i wzorów.
  • Pomoc w organizacji zakupów
  • Współpraca w projektach e-commerce.
  • Współpraca z grafikami przy tworzeniu opakowań i etykiet produktowych.
Nasze wymagania:
  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.
  • Dobra znajomość MS Office.
  • Uczciwość, sumienność i dokładność.
Oferujemy:
  • Bezpośredni wpływ na realizowane projekty.
  • Ciekawe wyzwania związane z wielozadaniowością.
  • Rozwój kompetencji w profesjonalnym zespole.
  • Szacunek i rodzinną atmosferę pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Planista pracy bloku operacyjnego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz przedstawianie okresowych...

Asystent / Asystent ka ds. Administracji

Kompleksowa obsługa administracyjna (przyjmowanie podań, zaświadczenia, legitymacje). Codzienna, wielokanałowa komunikacja ze studentami (bezpośrednia, e-mail, telefon). Samodzielne rozwiązywanie bieżących spraw oraz problemów studenckich. Aktywne wspieranie działań podnoszących satysfakcję studentów i wizerunek Biura...

Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w systemie Comarch ERP XL (wprowadzanie, aktualizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Obowiązki Ścisła współpraca z Terminalem Magazynowym, Logistyką i Działami Obsługi Klienta. Generowanie, przekazywanie i archiwizowanie dokumentacji załadunkowej i sprzedażowej. Monitorowanie stanów magazynowych oraz uzupełnianie dokumentów (WZ, PM). Wprowadzanie zleceń na platformę transportową i potwierdzanie dostaw....

Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów

Twój zakres obowiązków Wsparcie Kierownika Kontraktów w bieżącej koordynacji realizowanych projektów, Zarządzanie dokumentacją projektową oraz jej archiwizacja zgodnie z procedurami, Utrzymywanie kontaktu z klientami – prowadzenie korespondencji i bieżąca komunikacja, Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby...