Praca: Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)


Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)
Wrocław



Twoje zadania
  • Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami
  • Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami
  • Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp.
  • Samodzielna kontrola faktur i terminów
  • Przygotowywanie spotkań i udział w nich
  • Wykonywanie dodatkowych zadań (np. Poszukiwanie informacji itp.)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku asystenckim lub administracyjnym
  • Umiejętność współpracy zespołowej
  • Dobra organizacja, rzetelność i dokładność
  • Dobra znajomość j. niemieckiego
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy.
  • Onboarding & stały rozwój.
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje.
  • Premie uznaniowe.
  • Zdrowie w miejscu pracy.
  • Ekspansja.
  • Program poleceń pracowniczych.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje główne zadania: Obsługa Gości hotelu; Dopełnianie formalności związanych z pobytem (zameldowanie, rozliczenie pobytu, wystawianie faktur, wymeldowanie); Przyjmowanie rezerwacji pokoi hotelowych; Udzielanie informacji na temat oferty hotelu lub lokalnych atrakcji; Tworzenie raportów; Efektywna komunikacja i współpraca z...

Pracownik ds. administracyjnych

zgodny z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, inne Wykształcenie: średnie zawodowe, inne Wykształcenie: średnie branżowe, inne Uprawnienia: znajomość pakietu MS OFFICE Wymagania inne:

Pracownik biurowo magazynowy

22:47Wysłano1. Prace biurowe i administracyjne:•Odbieranie i wysyłanie korespondencji mailowej•Kontakt z klientami (e-mail, media społecznościowe)•Odpisywanie na zapytania ofertowe•Publikowanie przygotowanych treści w social mediach (Facebook, Instagram)•Przekazywanie dokumentów do księgowości2. Wsparcie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Wystawianie faktur, rozmowy i odbieranie telefonów, odpisywanie na maile, prowadzenie akt osobowych pracowników Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w...

Pracownik biurowy

- sporządzanie kosztorysów,- przygotowywanie dokumentacji przetargowej,- obsługa zestawień w programie Excel Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: