Praca: Asystent / Asystentka działu handlowego / logistyk


Ogłoszenie numer: 9320785, z dnia 2024-11-06

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka działu handlowego / logistyk

Miejsce pracy: Warka

 

Opis stanowiska

  • Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw)
  • Budowanie bazy kontrahentów;
  • Pomoc dla menadżerów sprzedaży w prowadzeniu kontraktów handlowych;
  • Kontakt z odbiorcami i spedycjami;
  • Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych eksportowych
  • Prowadzenie rozliczeń z kontrahentami.

Wymagania

  • Studia wyższe lub licencjat, najlepiej handel lub logistyka
  • Dobra znajomość języka angielskiego (znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem)
  • Zaangażowanie, inicjatywa i samodzielność w działaniu
  • Motywacja i ambicja w osiąganiu wyznaczonych celów
  • Komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność negocjacji
  • Pozytywne nastawienie do zawodu handlowca i związanych z tym wymagań
  • Uprawnienia agenta celnego mile widziane

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznym, profesjonalnym międzynarodowym zespole
  • Możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje oraz udziału w branżowych targach zagranicznych
  • Warunki płacy i pracy do uzgodnienia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów reklamacyjnych. Nasze oczekiwania:...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych obsługa kasy fiskalnej uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku pomoc innym członkom zespołu Nasze wymagania: podstawowa znajomość zasad księgowości oraz procesów finansowych podstawowa znajomość języka...

Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów na podstawie zebranych informacji...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office, Umiejętności w zakresie efektywnej...

Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie postępowań i realizacja umów....