Praca: Asystent / Asystentka Działu Handlowego


Asystent / Asystentka Działu Handlowego
Miejsce pracy: Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25
Twój zakres obowiązków:
  • wsparcie Działu Handlowego w bieżących działaniach operacyjnych – w tym w obsłudze dokumentacji, współtworzeniu ofert i komunikacji z klientem
  • kompletowanie oraz archiwizacja dokumentów handlowych 
  • organizacja spotkań wewnętrznych oraz z partnerami biznesowymi 
Nasze wymagania:
  • dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel 
  • umiejętność zarządzania czasem i pracy z wieloma zadaniami jednocześnie
  • samodzielność, dokładność oraz proaktywna postawa w rozwiązywaniu problemów
Mile widziane:
  • status studenta ostatnich lat studiów 
  • zainteresowanie tematyką usług telekomunikacyjnych oraz nowoczesnych technologii
Oferujemy:
  • pracę w stale rozwijającej się branży telekomunikacyjnej
  • dostęp do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach 
  • prywatną opiekę medyczną 
  • zajęcia z języka angielskiego 
  • dofinansowanie do kart sportowych 
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Wsparcia Zespołu Protetycznego

Rejestrowanie oraz rozliczanie prac protetycznych. Zamawianie i zarządzanie dostawami materiałów. Transport prac protetycznych na terenie Warszawy. Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu pojazdu. Umiejętność obsługi komputerowej (Excel, Word). Dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność i zdolność do...

Specjalista - asystent / asystentka finansowo-organizacyjna projektu

W Centrum Nauki Kopernik tworzymy nowoczesne rozwiązania dla edukacji, angażując do tego ich przyszłych użytkowników, czyli nauczycieli, uczniów oraz szeroko rozumiane środowisko edukacyjne. W procesie badawczo-rozwojowym badamy potrzeby, wymyślamy rozwiązania, prototypujemy je, testujemy: zestawy edukacyjne, scenariusze...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Twój zakres obowiązków: wsparcie Działu Handlowego w bieżących działaniach operacyjnych – w tym w obsłudze dokumentacji, współtworzeniu ofert i komunikacji z klientem kompletowanie oraz archiwizacja dokumentów handlowych organizacja spotkań wewnętrznych oraz z partnerami biznesowymi Nasze wymagania: dobra znajomość...

Facilities Assistant

Wspieranie Facility Managera w codziennych obowiązkach , celem zapewnienia najwyższego standardu i jakości usług, Codzienna komunikacja, współpraca z pracownikami i z firmami zewnętrznymi, Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów, Wsparcie w zakresie organizacji wydarzeń,...

Recepcjonista / Recepcjonistka

codzienny kontakt z pacjentami, umawianie wizyt i udzielanie informacji, dbanie o sprawną komunikację między zespołem medycznym a pacjentami, reagowanie na bieżące sytuacje i podejmowanie szybkich decyzji, wspieranie pacjentów w procesie leczenia oraz budowanie pozytywnej atmosfery w placówce. łatwość w rozmowie z ludźmi i...