Praca: Asystent / Asystentka działu handlowego


Asystent / Asystentka działu handlowego
Miejsce pracy: Warszawa, Włochy
Opis stanowiska
  • Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego;
  • Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych;
  • Potwierdzanie dostępności towarów;
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami.
  • Realizacja i monitorowanie zamówień.
  • Fakturowanie realizowanych zamówień.
  • Wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych.
  • Rozliczanie zwrotów, reklamacji, utylizacji.
  • Rozliczanie firm z wykonanych planów sprzedażowych oraz terminowości płatności.
  • Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji oraz ścisła współpraca z klientami.
  • Ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz innymi działami w firmie.
  • Realizacja planów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową firmy.
Wymagania
  • Wykształcenie min. średnie.
  • Rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Rzetelność, zaangażowanie, odpowiedzialność .
  • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, skrupulatność, poczucie odpowiedzialności i umiejętność nadawania priorytetów. 
  • Dobra znajomość pakietu MS OFFICE, szczególnie Excel.
  • znajomość programu Comarch ERP XL mile widziana.
  • Znajomość języka angielskiego mile widziana.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus system premiowy.
  • Pakiet świadczeń dodatkowych (opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, bony świąteczne).
  • Pracę w miłej atmosferze w zgranym zespole.
  • Pro biznesową i przyjazną kulturę organizacyjną.
  • Elastyczny czas pracy.
  • Wyjazdy integracyjne i imprezy firmowe.
  • Brak dress codu.
  • System wdrożenia pod skrzydłami osób z dużym doświadczeniem zawodowym,
  • Pracę, która jest pełna wyzwań.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zarządzania Danymi Produktowymi

Twój zakres obowiązków: tworzenie oraz zarządzenie bazą danych produktu opartą na konfiguracyjnym i relacyjno-obiektowym modelu danych tworzenie połączeń danych z bazy graficznej z danymi komercyjnymi utrzymanie i rozbudowa modelu danych produktowych dbanie o jakość, poprawność oraz kompletność danych dotyczących...

Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz związanych z pracą Działu Nauczania i Spraw...

Referent / Specjalista administracyjny w Centrum Rozwoju Artysty

Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów, porozumień o współpracy), poszukiwanie i...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z Zagranicą

Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i integracji, kontakt z uczelniami...

Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

Aplikuj jeżeli:​ chcesz rozwijać swoje doświadczenie w pracy z klientem i w sprzedaży ,​ posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego, szukasz pracy na stałe , zależy Ci na współpracy ze stale rozwijającą się firmą.​ Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie...