Praca: Asystent / Asystentka Działu Handlowego


Abplanalp Sp. z o.o. od ponad 40 lat dostarcza nowoczesne technologie z zakresu obróbki metali dla firm w Europie Środkowo-Wschodniej. Opracowujemy i wdrażamy rozwiązania technologiczne światowych producentów, gwarantujące przewagę konkurencyjną naszym partnerom biznesowym. Wieloletnia obecność na rynkach, współpraca z wiodącymi producentami obrabiarek CNC i maszyn konwencjonalnych, doświadczenie, kompleksowa oferta oraz wsparcie technologiczne, a przede wszystkim skuteczna identyfikacja potrzeb Klienta, stanowią o wyjątkowości naszych produktów i usług.

Dowiedz się o nas więcej: https://youtu.be/1sOo72UmDLg

Asystent / Asystentka Działu Handlowego
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

praca hybrydowa/zdalna

 

Twój zakres obowiązków:
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Współpraca z Doradcami Regionalnymi w obsłudze klientów,
  • Wsparcie organizacyjne Doradców, nadzorowanie harmonogramu kontaktów z klientami,
  • Codzienna współpraca telefoniczna z klientami oraz przygotowywanie ofert dla klientów,
  • Kontakt z dostawcami, zamawianie produktów do regularnej sprzedaży i pod zamówienie klienta,
  • Organizacja i obsługa logistyczna wysyłki produktów do klienta, oraz materiałów dla Doradców,
  • Generowanie dla Doradców, standardowych raportów sprzedażowych.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie, 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2),
  • Znajomość pakietu MS Office, 
  • Samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • Komunikatywność,
  • Dokładność i staranność,
  • Chęć podjęcia pracy od zaraz.
Oferujemy:
  • Ciekawą pracę w firmie technicznej o stabilnej pozycji rynkowej,
  • Miłą atmosferę w pracy i wspierający zespół,
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop,
  • Bezpłatny dostęp do platformy językowej eTutor,
  • Dofinansowanie karty Multisport i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie,
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej oraz dofinansowanie do wypoczynku- po okresie próbnym, 
  • Możliwości całkowitej pracy zdalnej po ówczesnym uzgodnieniu warunków z przełożonym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez pracowników wystawianie faktur...

Pracownik biurowy

- Prace biuorwe- Pomoc w prowadzeniu ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników- Odbieranie poczty elektronicznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: wyższe (w tym...

Pracownik biurowy

Biężąca obsługa pracy przedsiębiorstwa, w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz prawidłowy obieg korespondencji (poczta przychodząca, wychodząca), obsługa poczty elektronicznej, odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie projektów pism, sprawozdań i wniosków składanych przez...

Referent – Dział Domów Studenckich / Pion Kanclerza

Stanowisko: Referent Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Przewidywana data zatrudnienia: maj 2025 r. Opis stanowiska: prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo-księgowych nadzór nad sprawami technicznymi obiektu wystawianie faktur VAT za wykonane usługi...

Młodszy specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań. Szukamy Ciebie jeśli: Masz...