Praca: Asystent / Asystentka działu księgowości i kadr


Asystent / Asystentka działu księgowości i kadr
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • prowadzenie akt osobowych,
  • wsparcie przy naliczaniu wynagrodzeń,
  • sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,
  • pomoc w przygotowaniu dokumentacji ZUS, deklaracji PIT i PFRON,
  • ewidencja i rozliczenie czasu pracy pracowników,
  • monitorowanie terminów badań lekarskich,
  • codzienne operacje dotyczące faktoringu (księgowanie wyciągu, meldowanie sald),
  • księgowanie faktur towarowych, usługowych,
  • wsparcie w wystawianiu faktur sprzedaży,
  • sporządzanie zestawień na potrzeby Intrastatu,
  • obsługa systemu obiegu faktur,
  • bieżące wsparcie w pracach Działu Kadr i Płacy oraz Księgowości.
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku - 1 rok,
  • znajomość programu Symfonia Kadry i Płace oraz FK (mile widziane),
  • znajomość Płatnika (mile widziane),
  • podstawowa wiedza w zakresie przepisów kadrowo-płacowych,
  • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości,
  • umiejętność organizacji pracy wielozadaniowej,
  • komunikatywność, odpowiedzialność, dyskrecja,
  • dokładność i systematyczność.
Oferujemy:
  • stabilną i ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się drukarni
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie do karty MultiSport
  • paczki dla dzieci
  • wyjazdy i imprezy firmowe
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Wsparcia Zespołu Protetycznego

Do Twoich zadań należeć będzie: rejestrowanie i rozliczanie prac protetycznych, składanie zamówień materiałów dla laboratorium, wysyłka, dostarczanie i odbiór prac na terenie Warszawy. Wystarczy, że posiadasz: prawo jazdy kat. B oraz swobodę i doświadczenie w poruszaniu się autem po Warszawie, umiejętności obsługi...

Pracownik biurowy

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja, dystrybucja, wysyłka Kontakt z podmiotami...

Edukator zawodowy - Technik Administracji

Prowadzenie kursów zawodowych. Min. 2 lata doświadczenia. Wykształcenie średnie. Komunikatywność, zaangażowanie.

Praktykant / Praktykantka ds. certyfikacji z możliwością zatrudnienia

Podczas praktyk będziesz zdobywać doświadczenie i wspierać działania w obszarach związanych z: Prowadzeniem dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Weryfikowaniem zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Utrzymywaniem kontaktów z dostawcami surowca z eksportu. Nasze oczekiwania: Znajomość...

Specjalista w Dziale Dydaktyki i Rozwoju Produktów

Zakres obowiązków: Wsparcie Dyrektora Działu oraz reszty zespołu w działaniach projektowych. Koordynacja pracy zespołu w tym organizacja cyklicznych spotkań. Opracowywanie raportów, materiałów i projektów uchwał na rzecz działu. Przygotowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji administracyjnej. Weryfikacja realizacji...