Praca: Asystent / Asystentka Działu Księgowości


Szukamy sumiennej i zorganizowanej osoby na stanowisko Asystentki/Asystenta Działu Księgowości. Jeśli masz oko do detali, lubisz porządek w dokumentach i chcesz rozwijać się w obszarze finansów, to idealna oferta dla Ciebie!

Asystent / Asystentka Działu Księgowości
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje główne obowiązki to:
  • Rejestrowanie faktur zakupowych w systemie oraz ich wstępna kategoryzacja kosztowa.
  • Przydzielanie faktur zakupowych w Saldeo odpowiednim managerom do akceptacji.
  • Wystawianie faktur sprzedażowych w systemie Microsoft Dynamics BC i dbanie o ich terminową wysyłkę.
  • Uzgadnianie zaksięgowanych przychodów z wystawionymi fakturami.
  • Monitoring płatności i bieżące śledzenie statusu należności.
  • Kontakt z klientami w sprawach związanych z płatnościami.
  • Wsparcie w rozliczaniu delegacji służbowych.
  • Weryfikacja i obsługa kilometrówek pracowników.
  • Współpraca z biurami księgowymi zlokalizowanymi w Polsce, Niemczech i Rumunii.
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu księgowości.
  • Wsparcie w archiwizacji dokumentów księgowych.
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Czego oczekujemy?
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excela.
  • Zdolności analitycznych i dbałości o szczegóły.
  • Samodzielności, dobrej organizacji pracy i odpowiedzialności.
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy z systemami księgowymi (np. Saldeo, Microsoft Dynamics BC).
  • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu rachunkowości będzie dodatkowym atutem.
  • Język niemiecki - mile widziany.
Co oferujemy?
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze księgowości.
  • Wsparcie i szkolenia w zakresie wykonywanych obowiązków.
  • Przyjazną atmosferę pracy.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • Benefity: pakiet Medicover ze stomatologią oraz karta Edenred
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...