Praca: Asystent / Asystentka działu personalnego


Ogłoszenie numer: 9995191, z dnia 2025-07-02

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka działu personalnego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym przygotowanie dokumentów do wysyłki, zarządzanie Elektronicznym Nadawcą, odbiór i dystrybucja dokumentacji.
  • Archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej, w tym akta osobowe.
  • Administracja benefitami (opieka medyczna, karty sportowe, ubezpieczenie NW), zarządzanie rejestracją uczestników, prowadzenie ewidencji, współpraca z dostawcami.
  • Wprowadzanie danych do systemu TETA HR.
  • Zamawianie materiałów biurowych.
  • Wsparcie operacyjne Zespołu.

Wymagania

  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
  • Dokładność, sumienność.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Doświadczenie w pracy biurowej i zasadach obiegu dokumentów.
  • Doświadczenie w obszarze kadrowym lub płacowym.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie, umowa o pracę.
  • Praca od poniedziałku do piątku.
  • Szkolenia wprowadzające.
  • Narzędzia potrzebne do pracy.
  • Dofinansowanie do opieki medycznej.
  • Dostęp do darmowych konsultacji (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i rozmieszczania towarów. Wsparcie działań operacyjnych magazynu i dbanie...

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów. Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw. Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych...

Pracownik biurowy

Obsługa biura Obsługa sprzedaży e-commerce

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym...