Praca: Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży


Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży
Miejsce pracy: Łódź, ul. Pojezierska 90A
Twoja Rola:
  • Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw),
  • Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia),
  • Aktywna korespondencja i kontakty z klientami,
  • Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
Oczekujemy:
  • Doświadczenie (min. 1 rok) na podobnym stanowisku,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Świetna znajomość programu Excel i pozostałych aplikacji MS Office,
  • Komunikatywność i efektywna praca w zespole.
Gwarantujemy:
  • Umowa o pracę w stabilnej firmie produkcyjnej,
  • Wynagrodzenie powiązane z wynikami sprzedaży,
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę,
  • Przyjazne środowisko pracy (brak sztywnego dress code).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Biurowo-Magazynowy

Obsługa administracyjna biura i wsparcie innych działów. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Przygotowywanie, pakowanie i realizacja wysyłek. Obsługa komputera, w tym programów magazynowych i MS Office. Utrzymywanie porządku w biurze i magazynie. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Rzetelność,...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zakres obowiązków: wydruk i składanie dokumentacji dostarczanie dokumentacji do urzędów inne drobne prace biurowo-administracyjne Wymagania: wykształcenie min. średnie zdolności manualne dokładność i chęć do pracy gotowość do pracy od poniedziałku do piątku prawo jazdy B znajomość pakietu Office dyspozycyjność do...

Recepcjonistka / Recepcjonista

bezpośrednia obsługa pacjentów z dbałością o ich komfort i potrzeby, rejestracja wizyt oraz udzielanie informacji o usługach medycznych, wsparcie pacjentów w zakresie umawiania i rozliczania wizyt, promowanie aktualnych usług i ofert, dbanie o pozytywny wizerunek placówki. komunikatywność i otwartość w kontakcie z ludźmi,...

Pracownik administracyjny (k/m)

Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja zgodnie z obowiązującymi procedurami. Przygotowywanie pism, zestawień i dokumentów niezbędnych do realizacji zadań działu. Tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne. Wsparcie innych działów w realizacji wyznaczonych obowiązków...

Specjalista ds. administracji biura

Opis stanowiska: organizacja pracy biura i prawidłowy obieg dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek kurierskich, prowadzenie rejestru umów i dokumentacji firmowej, nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały eksploatacyjne i artykuły biurowe, wsparcie przełożonych w przygotowywaniu pism,...