Praca: Asystent / Asystentka Dziekana Wydziału


Wydział Mechaniczny Politechniki Wrocławskiej poszukuje kandydata na stanowisko:

Asystent / Asystentka Dziekana Wydziału
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: ADK/W10/80/2024
Opis stanowiska:

 

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację całokształtu zadań związanych z pełnieniem funkcji Asystenta/Asystentki Dziekana Wydziału.

 

Zakres obowiązków:
  • obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału,
  • organizacja spotkań i prowadzenie kalendarza Dziekana i Prodziekanów,
  • opracowywanie raportów, zestawień i sprawozdań wynikających z zadań realizowanych przez Dziekana,
  • przygotowywanie korespondencji w języku polskim i języku angielskim,
  • realizacja procesu zakupów – drobne zakupy biurowe,
  • opracowywanie ogólnych prezentacji multimedialnych,
  • zamawianie i nadzór nad materiałami promocyjnymi,
  • przygotowywanie wniosków o upoważnienia i pełnomocnictwa dla władz Wydziału,
  • administrowanie stroną internetową Wydziału,
  • inne obowiązki polegające m.in. na realizacji powierzonych zadań w ramach w organizacji imprez wydziałowych, współpracy z Koordynatorem ds. Promocji, prowadzeniu rejestrów dokumentów, dedykowanych skrzynek mailingowych, archiwizacja dokumentów.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku),
  • umiejętność wszechstronnej pracy z komputerem, w tym edycja dokumentów, sporządzanie zestawień, wyszukiwanie informacji, analiza i prezentacja danych,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność,
  • komunikatywność, odporność na stres i wielozadaniowość,
  • odpowiedzialność, sumienność, terminowość, umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z pensją zawsze na czas,
  • trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
  • pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
  • przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
  • atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
  • atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Politechnika Wrocławska w procesie rekrutacji będzie przetwarzać dane osobowe a szczegółowe informacje o tym przetwarzaniu przedstawione zostały w formularzu rekrutacyjnym. Z informacjami tymi koniecznie należy się zapoznać przed zapisaniem swoich danych i przed udostępnieniem ich Uczelni. W przypadku złożenia CV z pominięciem formularza rejestracyjnego Kandydat powinien potwierdzić że miał możliwość zapoznania się z przedstawionymi mu w formularzu rekrutacyjnym informacjami o przetwarzaniu danych osobowych.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów reklamacyjnych. Nasze oczekiwania:...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych obsługa kasy fiskalnej uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku pomoc innym członkom zespołu Nasze wymagania: podstawowa znajomość zasad księgowości oraz procesów finansowych podstawowa znajomość języka...

Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów na podstawie zebranych informacji...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office, Umiejętności w zakresie efektywnej...

Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie postępowań i realizacja umów....