Praca: Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu


Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu
Miejsce pracy: Krasnystaw
Nr ref.: PADm/KRAS/VI/2025
Obowiązki:
  • Przygotowanie dokumentacji kontraktowej: zestawienia, raporty, rejestry,
  • Redagowanie pism do organów administracji publicznej,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Kontrola obiegu dokumentów,
  • Archiwizacja dokumentacji i tworzenie kopii zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • Obsługa klientów: informowanie o procedurach, kierowanie do odpowiednich osób,
  • Koordynacja bieżących spraw administracyjnych biura,
  • Przekazywanie dekretowanych dokumentów,
  • Organizacja spotkań rady budowy,
  • Zarządzanie logistyką biura oraz wyposażeniem technicznym,
  • Aktualizowanie treści na stronie internetowej firmy.
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie,
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w budownictwie,
  • Biegła znajomość MS Office oraz aplikacji internetowych jak Zoom, Dropbox, Teams,
  • Samodzielność i organizacja pracy,
  • Sumienność, gotowość do pracy od zaraz, otwartość na nowe wyzwania,
  • Pozytywne nastawienie.
Oferujemy:
  • Przyjazne środowisko pracy z zespołem profesjonalistów,
  • Stabilne zatrudnienie na odpowiedzialnym stanowisku,
  • Wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom i doświadczeniu,
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy,
  • Udział w innowacyjnych projektach,
  • Umowę o pracę na pełen etat.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...