Praca: Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu


Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu
Miejsce pracy: Wola Piasecka
Nr ref.: PADm/PIAS/06/2025
Obowiązki:
  • Przygotowanie dokumentacji kontraktowej: zestawienia, raporty, rejestry,
  • Redagowanie pism do organów administracji publicznej,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Kontrola obiegu dokumentów,
  • Archiwizacja dokumentacji i tworzenie kopii zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • Obsługa klientów: informowanie o procedurach, kierowanie do odpowiednich osób,
  • Koordynacja bieżących spraw administracyjnych biura,
  • Przekazywanie dekretowanych dokumentów,
  • Organizacja spotkań rady budowy,
  • Zarządzanie logistyką biura oraz wyposażeniem technicznym,
  • Aktualizowanie treści na stronie internetowej firmy.
Wymagania:
  • Wyższe wykształcenie,
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowane w budownictwie,
  • Biegła znajomość MS Office oraz aplikacji internetowych jak Zoom, Dropbox, Teams,
  • Samodzielność i organizacja pracy,
  • Sumienność, gotowość do pracy od zaraz, otwartość na nowe wyzwania,
  • Pozytywne nastawienie.
Oferujemy:
  • Przyjazne środowisko pracy z zespołem profesjonalistów,
  • Stabilne zatrudnienie na odpowiedzialnym stanowisku,
  • Wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom i doświadczeniu,
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy,
  • Udział w innowacyjnych projektach,
  • Umowę o pracę na pełen etat.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy z językiem szwedzkim

Obowiązki kontakt ze szwedzkimi kontrahentami organizacja podróży służbowych wsparcie językowe pracowników przebywających w Szwecji tłumaczenia udział w targach branżowych na terenie Szwecji Wymagania komunikatywna znajomość języka polskiego i szwedzkiego w mowie i piśmie doświadczenie w pracy biurowej mile widziane, ale...

Pracownik biurowy - Asystentka / Asystent

Prace biurowe, Obsługa programu Subiekt, Wystawianie faktur, Zamawianie towaru, Opracowywanie raportów, zestawień, tworzenie pism, wysyłanie ofert. Wykształcenie min. średnie kierunek ekonomiczny lub administracyjny, Wymagana znajomość obsługi komputera (Word i Excel), Bezwzględnie wymagana znajomość obsługi programu...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Kontraktami

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów, w tym umowy, cesje, aneksy do umów. Aktywowanie pakietów Klientów zgodnie z warunkami umowy. Utrzymywanie relacji z Klientami w zakresie obsługi administracyjnej. Wspieranie Klienta w obsłudze systemów...

Asystentka / Asystent Linii Produkcyjnych

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie Administracja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji Tworzenie zestawień...

Samodzielny referent ds. administracyjno - ekonomicznych

prowadzenie korespondencji, rozliczanie czasu pracy pracowników, rozliczania przebiegu samochodów, analiza zakupów materiałów i urządzeń, generowanie ofert dla klientów, badanie rynku w zakresie zakupu materiałów i urządzeń, badanie rynku w zakresie wykonywania i pozyskiwania nowych klientów bardzo dobra znajomość pakietu...