Praca: Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów


Ogłoszenie numer: 10394547, z dnia 2025-11-08

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wspieranie zespołu w codziennej koordynacji bieżących projektów.
  • Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przyjętymi procedurami.
  • Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami oraz partnerami.
  • Przygotowywanie raportów i zestawień niezbędnych do rozliczania kontraktów.
  • Gotowość do wyjazdów służbowych w zależności od potrzeb.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane inżynierskie, w obszarze budownictwa lub instalacji sanitarnych.
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz rozwinięte kompetencje komunikacyjne.
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i odpowiedzialność.
  • Koncentracja na osiąganiu celów i terminowym wykonywaniu zadań.
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość udziału w prestiżowych projektach budowlanych.
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.
  • Szanse na rozwój zawodowy.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i kartę sportową.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Kasjer

Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami Realizacja zamówień sprzedażowych z uwzględnieniem efektywności działań Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej oraz magazynowej Dbanie o prawidłowy obieg towaru i rozliczanie gotówki Wymagania: Doświadczenie w pracy z klientami i...

Specjalista ds. administracyjnych

Nadzorowanie działu administracyjnego Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i spotkań Zarządu, Zarządzanie...

Planista pracy bloku operacyjnego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz przedstawianie okresowych...

Fakturzystka / Fakturzysta

Kompleksowe przygotowanie i wystawianie dokumentów księgowych i magazynowych (Faktury VAT, WZ, MM, PZ). Aktywna i biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office). Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym. Ważna książeczka sanepidowska. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku. Gotowość do...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji opadów BDO Utrzymywanie kontaktów z...