Praca: Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów


GRUPA KDM to jedna z wiodących firm zajmująca się w generalnym wykonawstwem. Kompleksowo realizuje inwestycje: od projektu, przez prace ogólnobudowlane, instalacyjne, aranżacyjne fit-out, po serwis. Firma zdobywała doświadczenie podejmując, z sukcesem prowadząc i finalizując zadania inwestycyjne o wysokim stopniu trudności, takie jak laboratoria, budynki służby zdrowia, obiekty farmaceutyczne, produkcyjne, oświatowe, technologiczne, biurowe, mieszkaniowe, galerie handlowe, hotele. Mocną stroną spółki jest kompleksowość świadczonych usług i optymalizacja proponowanych klientom rozwiązań – misją GRUPY KDM jest bowiem zapewnienie przewidywalności w procesie budowlanym.

Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Połczyńska 53
Twój zakres obowiązków
  • Wsparcie Kierownika Kontraktów w bieżących zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów,
  • Przygotowywanie, redagowanie i weryfikacja umów
  • Weryfikacja zgodności realizacji umów z warunkami kontraktów,
  • Weryfikacja oświadczeń w KRD,
  • Tworzenie dokumentów związanych z bieżącą pracą działu realizacji,
  • Administrowanie dokumentacją projektu,
  • Prowadzenie korespondencji z klientami,
  • Przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – tabele z podwykonawcami, stopień zaawansowani rozliczeń, oświadczenia podwykonawców, rozliczenie faktur,
  • Gotowość do pracy w delegacjach i podróżach służbowych.
Nasze wymagania
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe w obszarze administracji, zarządzania lub pokrewnych
  • Wysoka kultura osobista
  • Dobra, praktyczna znajomości MS Office,
  • Wysokie zdolności organizacyjne, komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność oraz skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Skuteczność w realizacji celów, terminowość,
  • Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
  • Doświadczenia w pracy w biurze budowy firmy budowlanej.
To oferujemy
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości;
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych: pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe dla siebie i rodziny, dzień wolny na urodziny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...