Praca: Asystent / Asystentka - Pracownik biurowy


SZUKASZ PRACY BIUROWEJ?

Dołącz do kreatywnego zespołu i rozwijaj się z nami!
Tworzymy nowoczesne produkty dla domu – teraz szukamy wsparcia do biura
Asystent / Asystentka - Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Warszawa, Włochy
Twoje zadania:
  • Przygotowywanie ofert i wzorów
  • Wsparcie zakupów i e-commerce
  • Współpraca przy tworzeniu opakowań i etykiet
Szukamy osób, które:
  • Znają niemiecki lub angielski (min. poziom B1)
  • Obsługują MS Office
  • Są dokładne i sumienne
Mile widziani także studenci!

Oferujemy:
  • Realny wpływ na projekty
  • Luźną atmosferę i rozwój kompetencji
  • Ciekawe, wielozadaniowe wyzwania
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Biurowo-Magazynowy

Obsługa administracyjna biura i wsparcie innych działów. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Przygotowywanie, pakowanie i realizacja wysyłek. Obsługa komputera, w tym programów magazynowych i MS Office. Utrzymywanie porządku w biurze i magazynie. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Rzetelność,...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zakres obowiązków: wydruk i składanie dokumentacji dostarczanie dokumentacji do urzędów inne drobne prace biurowo-administracyjne Wymagania: wykształcenie min. średnie zdolności manualne dokładność i chęć do pracy gotowość do pracy od poniedziałku do piątku prawo jazdy B znajomość pakietu Office dyspozycyjność do...

Recepcjonistka / Recepcjonista

bezpośrednia obsługa pacjentów z dbałością o ich komfort i potrzeby, rejestracja wizyt oraz udzielanie informacji o usługach medycznych, wsparcie pacjentów w zakresie umawiania i rozliczania wizyt, promowanie aktualnych usług i ofert, dbanie o pozytywny wizerunek placówki. komunikatywność i otwartość w kontakcie z ludźmi,...

Pracownik administracyjny (k/m)

Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja zgodnie z obowiązującymi procedurami. Przygotowywanie pism, zestawień i dokumentów niezbędnych do realizacji zadań działu. Tworzenie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne. Wsparcie innych działów w realizacji wyznaczonych obowiązków...

Specjalista ds. administracji biura

Opis stanowiska: organizacja pracy biura i prawidłowy obieg dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek kurierskich, prowadzenie rejestru umów i dokumentacji firmowej, nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały eksploatacyjne i artykuły biurowe, wsparcie przełożonych w przygotowywaniu pism,...