Praca: Asystent / Asystentka sprzedaży i przetargów


Asystent / Asystentka sprzedaży i przetargów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Twarda
Dołącz do zespołu Dussmann! Już od ponad 60 lat prężnie działamy w usługach Facility Management i Food Services. Jesteśmy częścią międzynarodowej spółki – Grupy Dussmann.

Nasze wartości to: uczciwość, świadomość ekologiczna, pasja, odpowiedzialność społeczna i rzetelności. Dbamy o ludzi i miejsca, w których żyją i pracują - aby ich życie stawało się przyjemniejsze i łatwiejsze.

 

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY I PRZETARGÓW

Miejscowość: Warszawa ul. Twarda

Twoje zadania:
  • Wsparcie działu sprzedaży w codziennych działaniach
  • Wsparcie w przygotowywaniu ofert
  • Monitorowanie przebiegu sprzedaży i przetargów
  • Aktualizacja i zarządzanie bazą danych klientów w CRM
  • Monitorowanie trendów rynkowych
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy
Oczekujemy:
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku lub w przygotowywaniu ofert przetargowych
  • Wysokich zdolności komunikacyjnych i organizacyjnych
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Samodzielności i pro-aktywności w działaniu
  • Umiejętności nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami
  • Dobrej znajomości MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Znajomości j. angielskiego na poziomie min. A2
Oferujemy:
  • Umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
  • Hybrydowy tryb pracy
  • Wyposażenie we wszelkie niezbędne narzędzia pracy
  • Przyjazną atmosferę, w lubiącym się zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w ciekawych projektach firmowych oraz szkoleniach
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do opieki medycznej, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego itp.)
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...