Praca: Asystent / Asystentka w biurze Inżyniera Kontraktu / Referent


Wspieramy naszych Klientów na każdym etapie inwestycji – od koncepcji, przez projekt, nadzór nad realizacją, aż po odbiory i okres gwarancji.


Nasze doświadczenie obejmuje projekty infrastrukturalne, budynki kubaturowe oraz obiekty o szczególnych wymaganiach, w tym szpitale oraz te objęte ochroną konserwatorską. Zawsze działamy w interesie Inwestora – rzetelnie, skutecznie i z pełnym zaangażowaniem.

Asystent / Asystentka w biurze Inżyniera Kontraktu / Referent
Miejsce pracy: Wola Piasecka
Nr ref.: PADm/PIAS/06/2025

Osoba na stanowisku odpowiedzialna jest za prowadzenie biura Inżyniera Kontraktu oraz dokumentów kontraktowych zleconych przez Inżyniera Kontraktu w szczególności:

  • Przygotowywanie dokumentów, raportów, rejestrów, zestawień w zakresie zleconym przez przełożonego,
  • Przygotowywanie pism do organów administracji publicznej,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Nadzorowanie obiegu dokumentów,
  • Archiwizowanie korespondencji i dokumentów kontraktowych w tym wykonywanie kopii (scany) zgodnie z przyjętym systemem na budowie oraz siedzibie firmy,
  • Przyjmowanie wszystkich interesantów, informowanie ich o możliwościach załatwienia sprawy i skierowanie do właściwej osoby,
  • Koordynacja bieżących spraw administracyjnych biura budowy; Przekazywanie zadekretowanych pism i dokumentów poszczególnym osobom,
  • Przygotowywanie rad budowy,
  • Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem biura i jego wyposażenia technicznego.
  • Aktualizowanie strony internetowej
Zgłoś się jeśli masz:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata - mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku budowlanym w biurze Inżyniera Kontraktu lub dla GDDKiA - znajomość branży budowlanej,
  • Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych aplikacji internetowych m.in. Zoom, Dropbox, Teams, 
  • Samodzielność i bardzo dobrą organizację pracy,
  • Sumienność pozytywne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz.
Oferujemy:
  • Przyjazną atmosferę w firmie wśród profesjonalistów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą,
  • Stabilną pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia, a także formy zatrudnienia,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Pracę przy innowacyjnych projektach,
  • Pracę na pełny etat na umowę o pracę od zaraz.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...