Praca: Asystent / Asystentka w Departamencie Obsługi Księgowej


Jesteśmy Biurem Rachunkowym z wieloletnim stażem na rynku. Sukces i jakość naszych usług, to zasługa pracy całego zespołu Starlit. W naszej firmie doceniamy każdego pracownika, dajemy możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim tworzymy bardzo zgrany zespół. TY możesz tworzyć go razem z nami!

Do naszego biura we Wrocławiu poszukujemy Asystenta/Asystentki w Departamencie Obsługi Księgowej
Miejsce pracy: Wrocław (praca stacjonarna, ½ etatu)

Asystent / Asystentka w Departamencie Obsługi Księgowej
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków:
  • Realizacja zadań administracyjnych w Departamencie Obsługi Księgowej,
  • Tworzenie raportów, zestawień, analiz, pism oraz wniosków,
  • Kontakt z urzędami,
  • Koordynacja działań windykacyjnych,
  • Inne bieżące prace.
Nasze wymagania:
  • Sprawna obsługa MS Office, w tym znajomość MS Excel w stopniu min. średnio-zaawansowanym,
  • Umiejętność tworzenia raportów, zestawień,
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w naszym biurze w Centrum Wrocławia.
Mile widziana:
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zapewniamy:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia,
  • Pracę w zespole dzielącym się pomysłami i wiedzą,
  • Elastyczne godziny pracy po okresie wdrożeniowym,
  • Indywidualny okres wdrożeniowy,
  • Przejrzystą ścieżkę kariery w strukturach firmy,
  • Program szkoleń branżowych.
Benefity:
  • Uczestnictwo w imprezach integracyjnych,
  • Dofinansowanie do pakietu sportowego (MultiSport),
  • Ubezpieczenie grupowe na życie,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Nauka języka angielskiego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...