Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


Ogłoszenie numer: 10013236, z dnia 2025-07-09

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowa obsługa sekretariatu Zarządu, w tym weryfikacja i przygotowanie dokumentów
  • Tworzenie pism, raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
  • Zarządzanie kalendarzami i organizacja spotkań
  • Nadzór nad korespondencją oraz zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz firmy
  • Współpraca z działami w zakresie obsługi Organów Korporacyjnych
  • Pomoc w organizacji konferencji i podróży służbowych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Word
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Wysokie zdolności organizacyjne i komunikacyjne
  • Samodzielność i efektywne zarządzanie czasem

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Pakiet benefitów, m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna
  • Preferencyjne ceny biletów lotniczych
  • Szeroki zakres świadczeń socjalnych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...