Praca: Asystent / Asystentka zarządu


Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • organizowanie pracy biura
  • dbałość o sprawny obieg informacji i dokumentów
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie sprawnego funkcjonowania biura
  • organizacja spotkań i wydarzeń firmowych
  • organizacja i koordynacja wyjazdów służbowych Prezesa Spółki
  • wspieranie Prezesa Spółki w codziennych obowiązkach (umawianie spotkań, zarządzanie korespondencją itp.)
  • uczestnictwo w spotkaniach
  • bezpośrednia współpraca z Zarządem Spółki i managementem
  • wsparcie w rekrutacji pracowników administracyjnych (nadzór nad ogłoszeniami, umawianie spotkań)
  • przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby Prezesa Spółki
  • udział w projektach wspierających codzienne działania Spółki
  • dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata
  • wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne lub pokrewne)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • biegłość w pakiecie MS Office (szczególnie Outlook, Excel, PowerPoint), lekkość w redagowaniu profesjonalnej korespondencji
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i dyskrecja
  • umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace w drukarni o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem rozwojowym
  • możliwość rozwoju
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • pakiet sportowo- rekreacyjny
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...