Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Asystowanie Zarządowi w sprawach administracyjnych,
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie spotkań bezpośrednich i online,
  • Aktualizacja baz danych,
  • Tworzenie treści i zarządzanie mediami społecznościowymi oraz stroną www,
  • Przygotowywanie i wysyłanie ofert współpracy oraz innych dokumentów handlowych,
  • Zarządzanie podróżami służbowymi i organizacja spotkań,
  • Weryfikacja klientów i dbanie o porządek w danych.
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Umiejętność zarządzania mediami społecznościowymi,
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office,
  • Samodzielność i proaktywne działanie,
  • Wysoka kultura osobista i dyskrecja,
  • Umiejętność zarządzania czasem i priorytetyzowania zadań.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w pozytywnej atmosferze,
  • Szkolenia wdrożeniowe i wsparcie na starcie,
  • Uczestnictwo w targach, eventach i szkoleniach wewnętrznych,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
  • Możliwość rozwoju umiejętności organizacyjnych i awans na stanowisko menedżerskie,
  • Otwartość na inicjatywy i pomysły.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...