Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Legnica
Zadania i obowiązki:
  • organizacja pracy biura i wsparcie zarządu w codziennych działaniach
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • planowanie podróży służbowych i przygotowanie spotkań biznesowych
  • nadzór nad obiegiem dokumentów i zamówieniami usług
  • prowadzenie kalendarza spotkań oraz przygotowanie zaplecza organizacyjnego
  • rejestrowanie faktur i dbanie o właściwy obieg zamówień
  • tłumaczenie dokumentów oraz zamawianie artykułów biurowych
Wymagane kwalifikacje i kompetencje na stanowisko:
  • wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • dobra obsługa MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • umiejętność planowania i sprawna organizacja pracy
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • zaangażowanie, dyspozycyjność i samodzielność
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (zastępstwo)
  • pełny etat w stałych godzinach od poniedziałku do piątku
  • wynagrodzenie 6000–7000 zł brutto oraz premia uzależniona od wyników
  • możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz
  • szansa na rozwój i zdobycie doświadczenia w stabilnym środowisku
  • dostęp do karty sportowej i inne benefity
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Wsparcia Zespołu Protetycznego

Do Twoich zadań należeć będzie: rejestrowanie i rozliczanie prac protetycznych, składanie zamówień materiałów dla laboratorium, wysyłka, dostarczanie i odbiór prac na terenie Warszawy. Wystarczy, że posiadasz: prawo jazdy kat. B oraz swobodę i doświadczenie w poruszaniu się autem po Warszawie, umiejętności obsługi...

Pracownik biurowy

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja, dystrybucja, wysyłka Kontakt z podmiotami...

Edukator zawodowy - Technik Administracji

Prowadzenie kursów zawodowych. Min. 2 lata doświadczenia. Wykształcenie średnie. Komunikatywność, zaangażowanie.

Praktykant / Praktykantka ds. certyfikacji z możliwością zatrudnienia

Podczas praktyk będziesz zdobywać doświadczenie i wspierać działania w obszarach związanych z: Prowadzeniem dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Weryfikowaniem zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Utrzymywaniem kontaktów z dostawcami surowca z eksportu. Nasze oczekiwania: Znajomość...

Specjalista w Dziale Dydaktyki i Rozwoju Produktów

Zakres obowiązków: Wsparcie Dyrektora Działu oraz reszty zespołu w działaniach projektowych. Koordynacja pracy zespołu w tym organizacja cyklicznych spotkań. Opracowywanie raportów, materiałów i projektów uchwał na rzecz działu. Przygotowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji administracyjnej. Weryfikacja realizacji...