Praca: Asystent / Asystentka zarządu


Starlit to biuro rachunkowe, istniejące na rynku już od 2011. Stale się rozwijamy, stawiając na wysoką jakość usług księgowych, automatyzację procesów i innowacyjne rozwiązania. W związku z tym, regularnie powiększamy nasz Zespół, by móc sprawnie obsługiwać coraz większą liczbę Klientów.
Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków
  • wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń
  • nadzór nad działaniami windykacyjnymi
  • tworzenie analiz, zestawień, pism
  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz prowadzenie dokumentów kadrowych (we współpracy z biurem zewnętrznym)
  • obsługa sekretariatu Zarządu
Nasze wymagania
  • doświadczenie na podobnym stanowisku, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży usług finansowych / księgowych
  • znajomość pakietu Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
To oferujemy
  • umowę cywilnoprawną (B2B - preferowane) / umowę o pracę
  • rozpoczęcie pracy między 8 a 9
  • wstępne wdrożenie
  • dofinansowanie do pakietu sportowego (MultiSport)
  • zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej (B2B - preferowane) / umowy o pracę
  • wstępne wdrożenie w ramach indywidualnego programu
  • elastyczność godziny rozpoczęcia pracy (między 8 a 9)
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop + telefon)
  • zarobki, adekwatne do zajmowanego stanowiska
  • dofinansowanie do pakietu sportowego (Multisport)
Rekrutacja:
  • Prześlij CV
  • Porozmawiamy z kandydatami
  • Przedstawimy ofertę współpracy
  • Podpiszemy umowę i rozpoczniemy współþracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zarządzania Danymi Produktowymi

Twój zakres obowiązków: tworzenie oraz zarządzenie bazą danych produktu opartą na konfiguracyjnym i relacyjno-obiektowym modelu danych tworzenie połączeń danych z bazy graficznej z danymi komercyjnymi utrzymanie i rozbudowa modelu danych produktowych dbanie o jakość, poprawność oraz kompletność danych dotyczących...

Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz związanych z pracą Działu Nauczania i Spraw...

Referent / Specjalista administracyjny w Centrum Rozwoju Artysty

Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów, porozumień o współpracy), poszukiwanie i...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z Zagranicą

Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i integracji, kontakt z uczelniami...

Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

Aplikuj jeżeli:​ chcesz rozwijać swoje doświadczenie w pracy z klientem i w sprzedaży ,​ posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego, szukasz pracy na stałe , zależy Ci na współpracy ze stale rozwijającą się firmą.​ Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie...