Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
  • wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach,
  • przygotowywanie prezentacji i raportów,
  • koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie, kompletacja i archiwizacja),
  • prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego.

Nasze oczekiwania:

  • wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,
  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego (w mowie i w piśmie),
  • umiejętność redagowania pism,
  • zdolności organizacyjne i analityczne,
  • skrupulatność, punktualność, sumienność, elastyczność w działaniu,
  • zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
    na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO
APLIKUJ TERAZ

Technik prac biurowych

zajmowanie się dokumentacją i korespondencją,obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner),odbieranie połączeń telefonicznych,monitorowanie płatności faktur i rozliczeń,bezpośredni kontakt z klientami firmy i dostawcami,komunikacja ze wszystkimi działami formy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...

Pracownik biurowy

- prace biurowe,- sporządzanie pism,- archiwizacja dokumentów,- obsługa komputera. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych i spraw obronnych

Opracowywanie i aktualizacja dokumentów planistycznych WWK OHP, obowiązujących na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny; współudział w realizacji reklamowania pracowników WWK OHP od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej; współdziałanie z Terenowymi Organami Administracji Wojskowej w zakresie...

Recepcjonista

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Pracownik biurowy

Zajmowanie się dokumentacją, korespondencją oraz prowadzenie terminarza spotkań biznesowych i organizowanie wyjazdów służbowych, obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner, faks), odbieranie połączeń telefonicznych, monitorowanie płatności faktur i rozliczeń, bezpośredni kontakt z klientami firmy i przyjmowanie...