Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


TELE-FONIKA KABLE S.A.  jest największym producentem kabli i przewodów w Europie Środkowej i Wschodniej.

Aktualnie do siedziby administracyjnej Spółki w Myślenicach poszukujemy kandydatów na stanowisko: 
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Myślenice
 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie napływającymi informacjami
  • Obsługa połączeń telefonicznych oraz rejestru korespondencji
  • Koordynacja podróży służbowych członków Zarządu
WYMAGANIA PRACODAWCY:
  • Wykształcenie wyższe magisterskie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (w mowie i w piśmie)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych
  • Wysoki poziom kultury osobistej, miła aparycja
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
  • Komunikatywność
OFERUJEMY:
  • Ciekawą pracę w renomowanej firmie o zasięgu międzynarodowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie we wdrożeniu oraz adaptacji na nowym stanowisku
  • Umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy
  • Oczekujemy dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym (godz. 8-16 / 12-20 kilka dni w miesiącu)
  • Pakiet socjalny  (dofinansowanie wypoczynku, świadczenia świąteczne…)
  • Atrakcyjne warunki na przystąpienie do programu: Ubezpieczenia na życie, Opieki medycznej, Kart sportowych
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i rozmieszczania towarów. Wsparcie działań operacyjnych magazynu i dbanie...

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów. Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw. Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych...

Pracownik biurowy

Obsługa biura Obsługa sprzedaży e-commerce

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym...