Praca: Asystent / Asystentka


Asystent / Asystentka
Miejsce pracy: Piaseczno, ul. Puławska 46
  • Piaseczno,
    ul. Puławska 46
Jeśli masz doświadczenie w pracy administracyjnej, lubisz kontakt z ludźmi i szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań- Dołącz do naszego międzypokoleniowego zespołu!

Poszukujemy odpowiedzialnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej osoby na stanowisko Asystenta/ki, wspierającej kadrę zarządzającą w codziennym funkcjonowaniu firmy oraz koordynować przepływ informacji między działami i partnerami zewnętrznymi.
Twoje zadania:
  • koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy,
  • obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji,
  • przygotowywanie analiz, raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby przełożonego oraz zespołu,
  • organizacja spotkań, rezerwacja sal, hoteli i podróży służbowych,
  • udzielanie odpowiedzi i przygotowywanie pism do urzędów oraz instytucji (w tym kontakt z urzędami w zakresie zatrudniania cudzoziemców),
  • wsparcie w bieżących zadaniach administracyjnych.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
  • znajomość języka francuskiego na poziomie B2/C1 - warunek konieczny,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Word),
  • umiejętność pracy z dokumentacją i systemami elektronicznymi,
  • dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
  • samodzielność, rzetelność i wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
  • osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Twój pakiet korzyści:
  • Praca w ambitnym  zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,
  • Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),
  • Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,
  • Prezent powitalny na dobry początek,
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
  • Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz  refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 6,5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach, zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,
  • Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
  • Akcjonariat Pracowniczy,
  • Wolontariat w godzinach pracy,
  • Parking dla pracowników,
  • Brak dress codu,
  • Praca w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)​.

W naszej firmie wszyscy pracownicy sa Traftowani równo i bez względu na różnice płci, wieku, rasy, sprawności, narodowości, przekonań politycznych lub pochodzenia etnicznego.


W Auchan:

  • Czujemy się przyjaciółmi
    • Tysiące wyjątkowych relacji, z których jesteśmy dumni. Przyjaźnie, które trwają lata i te, które tworzą się aktualnie.
  • Czujemy wzajemną Troske
    • Poczucie bezpieczeństwa - nasi pracownicy zostają z nami na lata i mają stabilne i wartościowe warunki zatrudnienia.
  • Czujemy siłę naszych Możliwości
    • Nieograniczone możliwości rozwoju i budowania kariery na własnych zasadach z naszym pełnym wsparciem.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skorzystaj z naszej strony kariera Sprawdzisz tam między innymi jak wygląda proces rekrutacji.

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. prawno-administracyjnych i zamówień publicznych

Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i sporządzanie opinii prawnych, Monitoring...

Specjalista w Biurze Zarządu

Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, sporządzanie projektów pism, umów, analiz i zestawień zarządczych,...

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług edukacyjnych Współpraca z grafikami pod...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Opis stanowiska : opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w mediach społecznościowych i na...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. obsługi i monitorowania przekazów

Aktywna obsługa i stałe monitorowanie systemu elektronicznych przekazów. Koordynacja procesu elektronicznego przydzielania i odbioru przekazów przez punkty. Realizacja dyspozycji składanych przez nadawców przekazów oraz pełna obsługa zwrotów. Obsługa zapytań klientów dotyczących statusu realizacji przekazów oraz...