Praca: Asystent do spraw księgowości


Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/0979
OBOWIĄZKI:
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;Przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;Wystawianie dokumentów sprzedaży;Sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami iodbiorcami;Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów;Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących;Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami,Staż w Nowym Sączu w godz. 7.00-17.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, dokładność, spostrzegawczość oraz odporność na stres i presję zadaniową

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

APLIKUJ TERAZ

Starszy specjalista

Warunki pracy praca w siedzibie urzędu i w terenie (województwo pomorskie) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie zagrożenie korupcją bariery architektoniczne związane z poruszaniem się po budynku, schody, brak windy, brak odpowiedniej szerokości drzwi, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdu Zakres zadań...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego, Obsługę połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej, Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów, Kodowanie kart/pestek kontroli dostępu oraz prowadzenie rejestru, Prowadzenie...

Asystent ds. administracyjnych

Opis stanowiska: Zarządzanie dokumentacją (umowy, faktury, dokumenty magazynowe) Obsługa korespondencji z interesariuszami w dwóch językach Organizacja codziennych operacji biurowych: spotkania, materiały, dokumentacja, zlecenia Przygotowywanie raportów Wymagania: Znajomość języków polskiego i angielskiego (B2+) Biegłość w...

Asystent / Asystentka - Pomoc biurowa

Przygotowywanie dokumentacji - pism, wniosków itp. Opisywanie faktur zgodnie z zaleceniem w odniesieniu do zamówienia – znajomość i stosowanie klasyfikacji budżetowej oraz wspólnego słownika zamówień CPV. Prowadzenie spraw związanych z wydatkami działu w zakresie dokonywania wstępnego rozpoznania rynku w uzgodnieniu z...

Pracownik ds. wsparcia w obszarze administracji operacyjnej

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy Weryfikacja poprawności danych w systemach Terminowe rozliczanie danych systemowych Prowadzenie działań administracyjnych i inne prace biurowe Archiwizacja dokumentów Dbanie o prawidłowy obieg...