Praca: Asystent do spraw księgowości


Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Słubice
Numer: StPr/25/0111
OBOWIĄZKI:
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, segregowanie i archiwizacja dokumentów, wsparcie przy przygotowaniu deklaracji podatkowych i raportów, pomoc w bieżących zadaniach zespołu księgowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Wspomaganie obsługi procesów księgowych
Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW O RACHUNKOWOŚCI ORAZ PRAWA PODATKOWEGO W ZAKRESIE VAT, PDOF I PDOP
Uprawnienia: obsługa programu EXCEL na wysokim poziomie
Uprawnienia: biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Słubice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. ewidencji i świadczeń

a. przyjmowanie dokumentów do rejestracji,b. ustalanie statusu bezrobotnego na podstawie przedstawionych dokumentów,c. wprowadzanie informacji z przedstawionych dokumentów do bazy danych,d. przygotowanie i wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń i innych dokumentów,e. ustalenie uprawnień do zasiłku, wyznaczanie terminów...

Specjalista ds. aktywizacji

Zadania główne:- Prowadzenie całości spraw związanych z organizacją stażu.- Prowadzenie całości spraw związanych z zatrudnianiem subsydiowanym w postaci prac społecznie użytecznych.- Współpraca w kierowaniu bezrobotnego do realizacji pakietu aktywizacyjnego.- Współpraca z innymi instytucjami, partnerami rynku pracy.-...

Specjalista do spraw rozwoju zawodowego

prowadzenie spraw związanych z realizacją finansowania kosztów kształcenia ustawicznego ze środków KFS Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne: 1.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe preferowane w zakresie nauk prawno administracyjnych,pełna zdolność do czynności prawnych oraz...

Specjalista do spraw kadr/pracownik biurowy

Kompletowanie dokumentów związanych z podjęciem pracy przez pracownika, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji w sprawach związanych z przebiegiem zatrudnienia, prowadzenie dokumentów związanych z ustaleniem zatrudnienia, spraw związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych, dokumentacji związanej z wolontariatem, spraw...

Sekretarz w kancelarii prawnej

Obsługa sekretariatu kancelarii. Przepisywanie pism kancelarii. Obsługa portalu sądu. Prowadzenie kalendarza kancelarii. Umawianie klientów, rejestrowanie spraw. Przyjmowanie i ekspedycja poczty kancelarii. Kontakt z Urzędami, Sądami, Prokuraturą. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne...